مصطفی کرمی زرندی

مصطفی کرمی . . . دارای مدرک کارشناسی ارشد از دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی در گرایش فتوگرامتری. تجربه پرواز بیش از 100 هزار کیلومتر در طول 8 سال سابقه کاری موفق. برگزاری بیش از 83 دوره آموزش حضوری. افتخار تدریس و تجهیز بسیاری از شرکت ها و سازمان های دولتی و خصوصی جهت راه اندازی واحد نقشه برداری هوایی از جمله فعالیت های تخصصی ایشان می باشد.

شرکت های خلاق و نوآور، پیشتاز بیست و هشتمین نمایشگاه ملی مهندسی نقشه برداری و اطلاعات مکانی ژئوماتیک ۱۴۰۳

بیست و هشتمین نمایشگاه مهندسی نقشه برداری و اطلاعات مکانی ژئوماتیک ۱۴۰۳

امروزه تصویربرداری هوایی و تهیه نقشه هایی با وضوح و دقت بالا به دغدغه‌ای برای عده کثیری از مهندسان و فعالین حوزه نقشه برداری بدل گشته.

این دغدغه سبب گشته شرکت های بسیاری، در این حوزه ورود کنند و دست به تولید و یا ارائه محصولاتی بزنند که نظر بسیاری از صاحبان و فعالین این حوزه را به خود جلب کرده است.

در این بین اگر شما هم از علاقه‌مندان به این حوزه هستید و یا جا نماندن از اخبار و تجهیزات به روز نقشه برداری برایتان اهمیت دارد، پیشنهاد می‌کنم، این فرصت باقی‌مانده را از دست ندهید و حتما سری به بیست هشتمین نمایشگاه ژئوماتیک بزنید.

بیست وهشتمین نمایشگاه ژئوماتیک، که به همت سازمان نقشه برداری کشور، این دوره خود را سپری می‌کند، با حضور مقامات مختلف در محل سازمان نقشه برداری کشور آغاز بکار کرده و با حضور شرکت ها و مجموعه‌های مطرح این حوزه، همچن، پژوهشگاه فضایی ایران، مکان پرداز رایمند، پیشگام تجهیز بنیان، شرکت ژئو پرداز پارس، جامعه صنفی مهندسان نقشه برداری ایران، طراحی پیشرفته آوا شریف، موسسه سنجش از دور بصیر، شرکت ژئوبایت و سایر مجموعه های فعال در این حوزه به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

به نقل از روزنامه تجارت، جاویدانه، رئیس سازمان نقشه برداری کشور، در خصوص بیست و هشتمین نمایشگاه ژئوماتیک بیان داشت: بیست وهشتمین نمایشگاه ژئوماتیک در هشت محور اصلی برگزار می‌‌گردد.

همچنین باتوجه به تغییرات گسترده تکنولوژی در بخش‌های جمع آوری، پردازش و نمایش اطلاعات در سال‌های اخیر، تغییرات و پیشرفت‌های زیادی را تجربه نموده است که عدم آگاهی و استفاده از آن میتواند صدمات جبران ناپذیری را بر بدنه برنامه ریزی، تصمیم سازی و مهندسی کشور وارد نماید.

این اهمیت وقتی صدچندان میشود که بدانیم، بسیاری از داده‌های دنیای امروز دارای مولفه مکانی بوده و بدون آن کارآیی ندارند. وی افزود: به طور کلی لازم است تا داده‌های مکانی با کیفیت مطلوب و با رعایت استاندارد‌های موجود جمع آوری، پردازش و در اختیار کاربران قرار گیرند.

چنین اطلاعاتی در یک بستر مشترک می‌توانند ضمن کمک به طرح‌های کلان کشور مانند آمایش سرزمین، ثبت و دیگر موارد نیاز‌های موجود در زمینه‌های محیط زیست، تغییرات اقلیم، حمل و نقل و مصرف بهینه منابع را نیز تامین کرده و رشد اقتصادی کشور را به ارمغان آورد.

مسترپی در بیست و هشتمین نمایشگاه ملی مهندسی نقشه برداری و اطلاعات مکانی ژئوماتیک

بیست و هشتمین نمایشگاه ملی مهندسی نقشه برداری و اطلاعات مکانی ژئوماتیک ۱۴۰۳(4)

در این میان اما حضور شرکت های خلاق و نوآوری چون آکادمی آموزشی مسترپی، به چشم می‌خورد که حضور فعال و تعاملی را در زمینه پهپاد و تجهیزات نقشه برداری در بیست و هشتمین نمایشگاه ژئوماتیک ایفا می‌کند.

همچنین این آکادمی، می‌تواند پاسخگوی نیاز بسیاری از مخاطبان علاقه‌مند در حوزه پهپاد و تجهیزات نقشه برداری باشد.

مجموعه آکادمی آموزشی مسترپی که با خلاقیت و نوآوری، علاوه بر پاسخ گویی به نیاز مخاطبان در حوزه محصولات نقشه برداری و پهپاد و تهیه نقشه هایی با کیفیت بالا فعالیت دارد، به فکر پاسخگوی به نیاز آنان در زمینه آموزش کار با این دسته از محصولات هم بوده و با ارائه مجموعه جامعی از آموزش ها و محصولات حوزه آموزش، بستر خوبی را برای مخاطبان خود فراهم آورده است.

با ما برای پیشرفت همراه باشید…

بیست و هشتمین نمایشگاه ملی مهندسی نقشه برداری و اطلاعات مکانی ژئوماتیک ۱۴۰۳(1)
بیست و هشتمین نمایشگاه ملی مهندسی نقشه برداری و اطلاعات مکانی ژئوماتیک ۱۴۰۳(2)
بیست و هشتمین نمایشگاه ملی مهندسی نقشه برداری و اطلاعات مکانی ژئوماتیک ۱۴۰۳
بیست و هشتمین نمایشگاه ملی مهندسی نقشه برداری و اطلاعات مکانی ژئوماتیک ۱۴۰۳(3)

پاسخ‌ها

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست و هشتمین نمایشگاه ملی مهندسی نقشه برداری  و اطلاعات مکانی ژئوماتیک ۱۴۰۳

بیست و هشتمین نمایشگاه مهندسی نقشه برداری و اطلاعات مکانی ژئوماتیک ۱۴۰۳
دوره خلبانی با پهپاد
اپلای مهندس نقشه بردار