مصطفی کرمی زرندی

مصطفی کرمی . . . دارای مدرک کارشناسی ارشد از دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی در گرایش فتوگرامتری. تجربه پرواز بیش از 100 هزار کیلومتر در طول 8 سال سابقه کاری موفق. برگزاری بیش از 83 دوره آموزش حضوری. افتخار تدریس و تجهیز بسیاری از شرکت ها و سازمان های دولتی و خصوصی جهت راه اندازی واحد نقشه برداری هوایی از جمله فعالیت های تخصصی ایشان می باشد.

ایجاد بستر همکار مسترپی و شریف اگربات

به گزارش خبرگزاری مسترپی، دومجموعه آکادمی آموزشی مسترپی و شرکت شریف آگربات با یکدیگر دیدار کردند و به اشتراک دیدگاه‌ها و نقطه نظرات خود پرداختند.

در این دیدار حدود ۳ ساعته، نقاط قوت و ضعف در حوزه کاری پهپاد یکی از دیدگاه‌ها و مسائل اصلی این نشست بوده و چالش‌های موجود در حوزه فعالیت شرکت‌های نوپا و نوتاسیس فعال در این حوزه مورد بررسی قرار گرفت.

دکتر طلائی زاده، مدیرعامل مجموعه شریف آگربات نیز با بیان اینکه شرکت کشاورزیار رباتیک شریف با نام تجاری شریف اگربات SharifAgRobot در سال 1398 توسط برخی پژوهشگران فعال در آزمایشگاه رباتیک کشاورزی دانشگاه صنعتی شریف تاسیس گردیده و هدف اصلی این شرکت پرداختن به مسائل و حل مشکلات صنعت کشاورزی، بر پایه روشها و فناوریهای هوشمند و دانش روز دنیا است. اشاره به نیاز‌های بازار و فرصت‌های موجود در این حوزه را یکی از نکات مهم برشمرد و به همکاری هرچه بیشتر این دو مجموعه با یکدیگر تاکید کرد. وی همچنین، چنین همکاری هایی را از عواملی دانست که سبب رقابت و پیشرفت هرچه بیشتر شرکت‌های فعال در این حوزه را فراهم می‌سازد.

مهندس کرمی، مدیر عامل مجموعه آکادمی آموزشی مسترپی نیز در این دیدار، با بیان نقطه نظرات خود به بررسی محصولات و تکنولوژی‌های جدیدالورود این حوزه پرداخت و برسی نحوه استفاده و به کارگیری از این تکنولوژی‌ها را یکی از نیاز‌های اساسی چنین مجموعه هایی عنوان کرد.

وی همچنین استفاده از هوش مصنوعی را یکی از نیاز‌های اساسی حوزه کاری پهپاد خواند و به استفاده مجموعه آکادمی آموزشی مسترپی از این فرآیند در حوزه آموزش و ارائه خدمات به علاقه مندان این حوزه اشاره کرد.

بامابه روز باشید…

پاسخ‌ها

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نشست مشترک آکادمی آموزشی مسترپی با شرکت شریف آگربات!

نشست مشترک
دوره خلبانی با پهپاد
اپلای مهندس نقشه بردار