مصطفی کرمی زرندی

مصطفی کرمی . . . دارای مدرک کارشناسی ارشد از دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی در گرایش فتوگرامتری. تجربه پرواز بیش از 100 هزار کیلومتر در طول 8 سال سابقه کاری موفق. برگزاری بیش از 83 دوره آموزش حضوری. افتخار تدریس و تجهیز بسیاری از شرکت ها و سازمان های دولتی و خصوصی جهت راه اندازی واحد نقشه برداری هوایی از جمله فعالیت های تخصصی ایشان می باشد.

همایش حوزه های کاری پهپاد در نظام مهندسی ساختمان به همت سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز، برگزار شد.

پای پهپاد به استان البرز باز شد!!! این همایش که از ساعت ۱۶الی ۱۹ شانزدهمین روز از اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ در ساختمان مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز و با حضور ریاست محترم و مسئول آموزش سازمان، مهندس کرمی، مدیرعامل آکادمی آموزشی مسترپی و مهندس چیتگرها برگزار گردید، به مباحثی پرداخت که شاید برای هر علاقه‌مند و فعال در حوزه پهپاد و نقشه برداری، یکی از جامع ترین رویداد های برگزار شده در سال جاری باشد.

همایشی که توانست با پرداختن به موضوعاتی چون: وظایف مهندسین نظام مهندسی ساختمان، تجهیزات مورد استفاده در این حوزه، پیشرفت تکنولوژی در حوزه توتال استیشن‌ها، پیشرفت تکنولوژی در حوزه جی پی اس های مولتی فرکانس، پیشرفت تکنولوژی در حوزه مترهای لیزری، چالش‌های روش‌های فعلی این حوزه، معایب استفاده از روش های متعارف در وسعت بالا، خروجی‌های پهپادی، مزایای استفاده از پهپاد در نقشه برداری و سیلابس های مناسب در جهت آموزش صحیح، پاسخگوی بسیاری از پرسش های علاقه‌مندان و فعالین در حوزه باشد.

مهندس کرمی نیز به عنوان مدیرعامل مجموعه آکادمی آموزشی مسترپی ، با حضور در این رویداد ضمن تشریح و ترویج نقشه برداری هوایی در نظام مهندسی ساختمان، با بررسی معایب استفاده از روش های متعارف در وسعت بالا و ارائه راه حل های موجود، به راهنمایی مهندسین و علاقه‌مندان این حوزه کاری جذاب پرداختند.

نکته حائز اهمیت آن است که در این رویداد، شرکت ها و افراد فعال حوزه نقشه برداری نیز حضور داشتند، که این حضور نشان دهنده احساس نیازی است که این مجموعه ها به چنین رویداد هایی دارند.

در پایان و پس از اتمام جلسه، ریاست سازمان، ضمن قدردانی از مهندس کرمی بابت ارائه جامع خود در خصوص مباحث مرتبط با حوزه نقشه برداری و پهپاد، آمادگی خود را به جهت برگزاری کلاس های آموزشی و ترویجی، برای مهندسین و اعضا سازمان نظام مهندسی ساختمان در سال جاری اعلام داشت.

در همین راستا مجموعه آکادمی آموزشی مسترپی نیز با افتخار اعلام می‌دارد، که در راستای تعالی و رشد، و کمک شایان به پیشرفت هرچه بیشتر چنین مجموعه های فعال، خلاق و نوآور این حوزه، آمادگی برگزاری همایش‌ها و نیز رویدادهای آموزشی با کیفیت بالا را دارد.

علاقه‌مندان به شرکت در چنین رویداد هایی می‌توانند با  مراجعه به اینجا، از نحوه و محل برگزاری دوره‌های آموزشی اطلاعات لازم را کسب نمایند.

با ما برای پیشرفت همراه باشید…

پاسخ‌ها

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همایش حوزه های کاری پهپاد در نظام مهندسی ساختمان

دوره خلبانی با پهپاد
اپلای مهندس نقشه بردار