دوره رایگان نقشه برداری مقدماتی

mesterp · شهریور 22, 1402
برای مشاهده دوره ثبت نام کنید
آموزش نقشه برداری رایگان
دوره رایگان نقشه برداری مقدماتی

سرفصل دوره رایگان نقشه برداری مقدماتی

سرفصل های دوره مقدماتی نقشه برداری رایگان آکادمی آموزشی مسترپی به گونه ای تهیه و تنظیم شده است که تمامی مفاهیم اولیه مورد نیاز یک نقشه بردار پوشش داده شده است. مباحثی که در آموزش نقشه برداری رایگان مسترپی تدریس می شود به شرح زیر می باشد:

  • تعریف نقشه برداری 
  • کاربرد های نقشه برداری 
  • تعریف نقشه و دسته بندی آن ها
  • مقیاس
  • روش های اندازه گیری طول
  • سیستم مختصات
  • ترازیابی 1
  • ترازیابی 2
  • زاویه یابی 
  • پیمایش
  • برداشت و پیاده سازی 

گام های دوره رایگان نقشه برداری مقدماتی

در دوره رایگان نقشه برداری مقدماتی در قدم اول شما با تعریف دانش نقشه برداری و انواع کاربرد های نقشه برداری آشنا می شوید. در گام بعد باید بدانید که قرار است چه نوع نقشه هایی را ترسیم کنید، یا به عبارت بهتر تعریف نقشه چیست؟ و انواع نقشه ها را با هم بررسی می کنیم. یکی از مهمترین مفاهیم نقشه برداری مقیاس است که به طور کامل جامع در این دوره راجع به آن پرداخته خواهد شد. در آموزش رایگان نقشه برداری زمینی تلاش ما بر این بوده است که افراد شرکت کننده در دوره نگاهی عمیق به مباحث نقشه برداری پیدا کنند. هدف دوره مقدماتی نقشه برداری رایگان، یادگیری مباحث برای ورود شما به بازار کار بوده و تنها یک آموزش تئوری و صرفا آکادمیک نمی باشد. در همین راستا سعی بر آن بودهه است که مباحثی که رنگ و بوی محاسبات ریاضی می دهد را به صورت مفهومی مطرح کرده تا درک آن ساده تر شود.

دوره رایگان نقشه برداری، کاربردی و مخصوص بازار کار

اساس کار تجهیزات نقشه برداری محاسبه مختصات و ثبت آن عارضضه می باشد امام هر کدام با رووشی منحصر به فرد این کار را انجام می دههند. برای مثال دوربین نشهه برداری با محاسبهه و زاویه محاسبات ریاضی مختصات عارضضه مورد نظر شما ثبت می کند و یا جی پی اس با استفاده از ماهواره ها و پارامتر های مربوط به آن مختصات عارضضه را ثیت می کند. برای این موضوع شما در این دوره خواهید آموخت که سیستم مختصات چیست؟انواع آن چیست؟

روش های اندازهه گیری طول و زاویه به چه صورت است و شیوه محاسبات دستی آن را اول درک خواههید کرد و سپس می آموزید.

در ادامه نیز مفاهیم ترازیابی وشیب را با هم بررسیی می کنیم و یبا اصول پیمایش نقشه برداری آشنا می شوید. در این مرحله با توجه به تسلط شما به مباحث عمومی اولین قدم را برای درک مفهوم برداشت و پیاده سازی در نشه برداری و فرایند تولید نقشه برمیداریم و بالاخره وت آن می رسد که با تجهیزات نقشه برداری آشنا شوید. به طوری که هیچ کاری نباشد که شما از پس آن برنیایید..

مزیت شرکت در دوره مقدماتی نقشه برداری

شما با شرکت در دوره نقشه مقدماتی نقشه بردای رایگان مسترپی، در قدم نخست به صورت مقهومی مباحث کاربردی نقشه برداری را آموزش می بینید و یا مرور می کنید.

اگر دانشجوی نقشه برداری هستید و یا یک مهندس با سابقه یا حتی یک علاقمند فرقی ندارد، این دوره قطعا بهترین دوره آموزش نقشه برداری رایگانی است که می توانید در آن شرکت کنید. فقط کافی است به این فکر کنید که این حجم از اطلاعات مفید آموزشی رایگان در اختیار شماست. یعنی می توان گفت اولین قدم در راه کسب دانش نقشه برداری و کسب درآمد برای شما رایگان است. قطعا برایتان پیش آمده است که  نیاز به مرور اطلاعات پایه ای خود را دارید و آن مطالب در ذهن شما کم رنگ شده است. حتی ممکن است که بعد از چند سال کار در زمینه خاص، قصد دارید که در زمینه دیگری به فعالیت ادامه دهید ولی اطلاعاتی دقیقی از آن ندارید. دوره رایگان نقشه برداری مقدماتی به طور خلاصه و کاربردی و با هدف ورود به بازار، این دوره را مخصوص شما عزیزان و همراهان مسترپی فراهم نموده است.

شما در دوره مقدماتی نقشه برداری خواهید آموخت که همه چیز را از دید یک نقشه بردار بررسی کنید و به راحتی با تمام تجهیزات مورد نیاز برای شروع ساختن اهداف خود آشنا شوید.

دوره آموزش رایگان نقشه برداری زمینی از زبان مدرس

با توجه به اینکه این سبک دوره ها ممکن است برای مخاطب حوصله ‌سربر باشد تمام تلاش ما این بوده که جذابیت کارمان مانع این اتفاق شود و برای اینکه اهمیت این دوره را بدانید دسترسی به دوره آشنایی با اصول اولیه و مفهیم کلی نقشه برداری برای عموم رایگان است پس خیلی خیلی جدی بگیرید که ما هوای شما را داریم. در دوره رایگان نقشه برداری عمومی (توجیه نسبی) شما اولین قدم را برای درک مفاهیم اولیه در مهندسی نقشه برداری، برخواهید داشت. در این دوره من با تعاریف اصلی در رشته مهندسی نقشه برداری شروع خواهم کرد و مباحثی نظیر مقیاس، سیستم مختصات ها … را شرح  می دهم. 

در دوره توجیه نسبی سعی بر این است که نکات کاربردی بیان و کمی از فضای دروس آکادمیک فاصله گرفته شود پس تمامی مباحث مطرح شده در دوره رایگان نقشه برداری عمومی (توجیه نسبی) نگاهی گذرا ولی دقیق به تمامی مفاهیم اولیه و کاربردی در حوزه مهندسی نقشه برداری است که قطعا گذراندن این دوره برای دانشجویان الزامی و برای مهندسین نقشه برداری و صاحبان کسب و کار مرور و محکی بر دانسته های مهندسی است.

چرا دوره نقشه برداری رایگان است؟

دوره رایگان نقشه برداری مقدماتی شامل تمامی مطالبی است که یک مهندس نقشه بردار برای اینکه با اطلاعات کافی و دانش فنی قابل قبول وارد بازار کار شود، به آن نیاز خواهد داشت. حال سوال اساسی این است که چرا این دوره رایگان است؟! چون عموما دوره های رایگان فقط و فقط برای جذب افراد تولید و تهیه می شود و بیشتر از آن که بعد آموزشی داشته باشید، جنبه تبلیغاتی دارد. اما اینجا آکادمی آموزشی مسترپی است و هدف اصلی ما افزایش سطح آگاهی و دانش فنی نیرو کار متخصص می باشد. برای ارتقا جایگاه مهندسی نقشه برداری، تمام تلاش ما در دوره رایگان مقدماتی نقشه برداری این است که شما با آمادگی کافی و اعتماد به نفس وارد بازار کار شوید.

از طرف دیگر، با ارتقا علمی و به روز شدن مباحث نقشه برداری روز دنیا، شما می بایست تمرکزه خود را بر روی افزایش سطح آگاهی خود کرده و بر روی لبه دانش نقشه برداری قدم بردارید. از همین رو دوره مقدماتی نقشه برداری زمینی را به صورت رایگان تهیه و تولید کرده ایم تا با گذراندن این دوره، به طور اصولی مفاهیم را فراگرفته و از این مرحله گذر کنید. در گام بعدی وارد فاز تخصصی تری از نقشه برداری شده  و با تکنولوژي روز دنیا حرکت کنید.

فراموش نکنید که ما در تمام مراحل آموزش شما با تمام توان در کنار شما هستیم

پس از مشاهده دوره آموزش رایگان نقشه برداری زمینی

مجموعه ما برای تمام مراحل آموزشی شما برنامه ریزی کرده و طبییعتا می دانیم که آموزش غیرحضوری نقشه برداری رایگان به خودی خود نمی تواند تسلط کافی برای شما ایجاد کند. پس از اتمام دوره غیرحضوری مقدماتی نقشه برداری رایگان فرمی برای شما در دسترس است که با پر کردن آن آمادگی خود را برای تجربه شرایط پروژه های نقشه برداری اعلام می کنید. پس از آن در روز مشخص همراه با مدرس دوره در محل پروژه خواهید رفت و با روال کار پروژه های نقشه برداری و تجهیزات مورد استفاده مربوط به آن آشنا خواهید شد.

دوره آموزش رایگان نقشه برداری زمینی مناسب چه کسانی است

این دوره، مخاطبانی را که علاقه‌مند به دنیای نقشه‌برداری هستند، چه به عنوان یک حرفه و چه به عنوان یک علاقه شخصی، به یک سفر مهیج و آموزنده دعوت می‌کند. با ما همراه باشید تا دریچه‌ای نو به دنیای نقشه‌برداری باز کنیم و با هر خط و نقطه، داستانی جدید بنویسیم.

نظرات شرکت کنندگان دوره

اطلاعات دوره

مدرس دوره

admin
admin نویسنده

پاسخ‌ها

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    • بخش جدید
      • تعریف نقشه برداری
      • کاربرد های نقشه برداری
      • تعریف نقشه و دسته بندی های آن
      • مقیاس
      • روش های اندازه گیری طول
      • سیستم مختصات
      • ترازیابی1
      • ترازیابی2
      • زاویه یابی
      • پیمایش
      • برداشت و پیاده سازی
  • 0%