pilot2

دوره آموزش dji pilot 2

صفر تا صد آموزش نرم افزار dji pilot 2

بروز ترین کامل ترین تخصصی ترین کاربردی ترین دوره آموزش نرم افزار دی جی آی پایلوت 2

بیش از 35 دانشجو

15 ساعت آموزش​

پشتیبانی یک ساله​

مینی دوره رایگان نرم افزار دی جی آی pilot 2

4 تا فیلم از بخش های مختلف دوره رو براتون رایگان گذاشتیم تا ببینید و لذت ببرید.

اطلاعات دوره اموزش نرم افزار دی جی آی پایلوت 2

اموزش صفر تا صد نرم افزار dji pilot 2

DJI Pilot 2 برنامه پیش‌فرض پروازی است که می‌توانید برای کار با پهپاد DJI enterprise خود از آن استفاده کنید. اگر در حوزه نقشه برداری هوایی و آموزش نقشه برداری با پهپاد فعالیت دارید ، باید بدانید که تمامی پهپاد های نسل جدید با نرم افزار دی جی ای پایلوت 2 کار میکنند.اگر هنوز به کنترل پهپاد تسلط ندارید پیشنهاد میشود تا در دوره آنلاین آموزش خلبانی با پهپاد مسترپی شرکت کنید

ویژگی های DJI PILOT 2

ویژگی های نرم افزار dji pilot-2

این دستگاه ارتباط سیستم پهپاد، کنترل تعاملی، انتقال تصویر نمایشی در زمان واقعی، مدیریت اطلاعات کاربر و موارد دیگر را فعال می کند. همچنین ویژگی های نرم افزاری مختلفی را برای برنامه های پهپادهای صنعتی در اختیار اپراتورها قرار می دهد.

DJI Pilot 2 علاوه بر به ارث بردن ویژگی‌های امنیتی محصولات پهپادهای خود، عملکردهای امنیتی و حریم خصوصی را برای رفع نیازهای سازمانی گسترش داده است.

مشابه برنامه‌های پرواز، کاربران می‌توانند به DJI Pilot 2 راهنمایی کرده که چه داده‌هایی را می توان یا نمی توان جمع‌آوری کرد. هنگامی که DJI Pilot 2 برای اولین بار بر روی یک دستگاه جدید بارگیری می شود، یک پنجره پاپ آپ ظاهر می شود  که از کاربر می خواهد تأیید کند چه اطلاعاتی جمع آوری شود. کاربران می توانند تنظیمات برگزیده خود را در هر زمان با فعال یا غیرفعال کردن مجوز، برای موارد خاص، از طریق تب داده و حریم خصوصی برنامه، اصلاح کنند.

همانطور که در تصاویر ، DJI Pilot 2 کنترل های پیشرفته ای را در اختیار کاربران قرار می دهد؛ از جمله حالت امنیت شبکه، رمزگذاری داده های رسانه، حذف لاگ با یک کلیک، به روز رسانی سیستم عامل آفلاین، باز کردن قفل GEO Zone آفلاین و نقشه آفلاین.

اپراتورها می توانند طیفی گوناگون از حالت های امنیتی شبکه، را انتخاب کنند:

  1. حالت استاندارد: برنامه به شبکه متصل می شود و می توانید یک سرویس را بر اساس نیاز خود روشن یا خاموش کنید.
  2. حالت شبکه محدود: برنامه، اکثر سرویس های داده را می بندد. همچنان از نقشه‌ها، شبکه RTK و توابع پخش زنده پشتیبانی می‌کند.
  3. حالت داده های محلی (LDM): برنامه تمام سرویس های داده را می بندد و هیچ درخواست شبکه ای ارسال نمی کند. در حالت Local Data Mode، برای کاربر غیرممکن است که داده های خود را حتی به طور تصادفی با DJI همگام کند. در صورت تلاش برای انجام این کار، پیام زیر را دریافت خواهید کرد:

پرواز کنید و آفلاین پهپاد خود را به روز رسانی کنید

قابلیت های جدید در نرم افزار دی جی آی پایلوت 2

 

آموزش نرم افزار dji-pilot 2

قابلیت های آفلاین مختلفی را ارائه می دهد که در آن اپراتور می تواند محتوای به روز شده را بدون نیاز به اینترنت دانلود کند:

نقشه های آفلاین و به روز رسانی سیستم عامل

کاربران می‌توانند داده‌های نقشه آفلاین را از طریق MapTiler و برنامه DJI Pilot 2 وارد کنند و یا به‌ روزرسانی‌ها را از وب‌سایت رسمی DJI دانلود کرده وانجام دهند.

مراحل:

  1. آخرین نقشه و یا سیستم عامل را از وب سایت رسمی دانلود کنید
  2. فایل را به کارت SD منتقل کنید
  3. پهپاد را از طریق کارت SD به روز کنید

توجه: اپراتورها می توانند قبل از آپلود فایل ها در پهپادهای خود به وسیله کارت SD، یک بررسی امنیتی انجام دهند.

باز کردن آفلاین GEO Zone: دستگاه DJI Pilot 2 گزینه آفلاین باز کردن قفل GEO Zone را در اختیار اپراتورهای سازمانی قرار می دهد.

مراحل: ارسال درخواست

  1. از وب سایت DJI Fly Safe دیدن کنید
  2. اطلاعات زیر را ارائه دهید: شماره سریال کنترل پرواز، نوع دستگاه، نام دستگاه (اختیاری)، حساب DJI، نام خلبان (اختیاری)
  3. منطقه درخواستی را روی نقشه مشخص کنید
  4. دلیل درخواست را به اشتراک بگذارید و اسناد مجوز مربوطه را بارگذاری کنید. این می تواند شامل مجوزهای پرواز، مجوزها یا توافقنامه با مقامات محلی هوانوردی باشد

پس از دریافت گواهینامه

  1. فایل فشرده را از وب سایت Fly Safe دانلود کنید (از حالت فشرده خارج نکنید) و در کارت SD ذخیره کنید.
  2. کارت SD را در remote control قرار دهید (مطمئن شوید RC به پهپاد متصل است)
  3. برنامه Pilot 2 را باز کنید، فایل گواهی zip را در کارت SD انتخاب کرده تا بتوانید قفل آفلاین را انجام دهید

توجه: مدل‌هایی که از باز کردن قفل GEO Zone آفلاین پشتیبانی می‌کنند شامل سری Mavic 3 Enterprise، Mavic 3M، Matrice 30 series، FlyCart 30، Matrice 3TD/3D و Matrice 350 RTK هستند.

کنترل‌های اضافی حریم خصوصی داده‌ه ها

علاوه بر تنظیماتی که هر کاربر بلافاصله پس از راه‌اندازی برنامه تغییر می‌دهد، لایه‌های امنیتی دیگری وجود دارد که ممکن است بخواهید فعال کنید:

رمزگذاری داده‌های رسانه: از داده‌های پهپاد خود محافظت کنید و قبل از اینکه کسی بتواند به محتوای ذخیره‌شده در کارت SD، مانند عکس‌ها یا محتوای ویدیویی دسترسی پیدا کند، یک کد امن وارد کنید. این کار از دسترسی شخص ثالث به داده های رسانه موجود در یک دستگاه ذخیره سازی بدون مجوز، در صورت گم شدن آن جلوگیری می کند. حتی این کد توسط DJI قابل دسترسی یا ذخیره نیست. بنابراین اگر کد ایمن را فراموش کنید، محتوای موجود در دستگاه ذخیره سازی شده به هیچ عنوان قابل بازیابی نیست.

مراحل:

  1. داده های پهپاد خود را از طریق برنامه DJI Pilot 2 در بخش “تنظیمات” رمزگذاری کنید
  2. روی «داده و حریم خصوصی» و سپس «کد امنیتی» کلیک کنید.

توجه: مدل های پشتیبانی شده عبارتند از: سری Matrice 30 و سری Mavic 3 Enterprise.

مدیریت کش: می توانید کش خود را در هر زمانی پاک کنید. DJI گزینه هایی را برای کاربران فراهم کرده تا گزینه های خاصی را برای پاک کردن کش انتخاب کنند. این قابلیت به کاربران اجازه می دهد تا در صورت نیاز به یک ماموریت خاص، داده های کش شده خاص خود را حفظ و در عین حال سایر داده های ذخیره شده را حذف کنند.

Log One-Click Deletion: شما می‌توانید درDJI Pilot 2 روی Clear All Device Data ضربه بزنید تا گزارش‌های پهپاد، گزارش‌های محموله و گزارش‌های کنترل از راه دور (به استثنای گزارش‌های محموله‌های شخص ثالث) را حذف کنید.

جایگزین های نرم افزار شخص ثالث

ممکن است ترجیح دهید از طیف وسیعی از نرم افزارهای جایگزین سازگار با دستگاه های DJI استفاده کنید. این گزینه های دیگر را می توانید بر روی دستگاه iPad یا Android بارگیری کنید و به عنوان یک برنامه جداگانه بدون هیچ گونه تعاملی با DJI Pilot 2 استفاده کتید.

همچنین امکان دانلود نرم افزار واسطه و غیرفعال کردن کلی DJI Pilot2 وجود دارد. 

 
نمایش بیشتر بستن

مدرس دوره

مدرس دوره حضوری آموزش نقشه برداری هوایی با پهپاد، دارای مدرک کارشناسی ارشد از دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی در گرایش فتوگرامتری می‌باشند. ایشان از سال 1395 به طور تخصصی فعالیت خود را در حوزه نقشه برداری هوایی آغاز نموده و بیش از 100 هزار هکتار رزومه در خصوص پروژه های پهپادی در مناطق مختلف کشور به وسیله پهپاد های مولتی روتور، بال ثابت و VTOL را داشته اند. همچنین فعالیت های خود را در حوزه آموزش از سال 1398 آغاز نموده و با شرکت ها و سازمان های متعددی همکاری نموده اند. برگزاری بیش از هشتاد و سه دوره حضوری آموزش نقشه برداری هوایی با پهپاد، مسئول، مربی آموزشی و سرپرست پروژه های نقشه برداری هوایی و افتخار تدریس و تجهیز بسیاری از شرکت ها و سازمان های دولتی و خصوصی جهت راه اندازی واحد نقشه برداری هوایی از جمله فعالیت های تخصصی ایشان می باشد.

مدرس دوره

این دوره مناسب چه کسانی است ؟

دوره مناسب چه کسانی است

با ثبت نظر خود میتوانید به کیفیت هرچه بیشتر دوره های مسترپی کمک کنید.

پاسخ‌ها

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوره نرم افزار dji pilot 2

خرید دوره با قیمت فروش ویژه . . .

1/900/000

980/000

نحوه ثبت نام

نحوه شرکت در دوره

دسترسی سریع

اطلاعات دوره

مدرس دوره

پاسخ‌ها

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

DJI PILOT 2